Автомобільний форум
Автомобільний форум Допомога Пошук Список учасників Групи Профіль Приватні повідомлення
 
Cьогодні: субота січня 20, 2018 9:59 am  
#1

 
Нова тема   Відповісти    Автомобільний форум -> Інтер'єр. Автозвук. Автокондиціонери Попередня тема | Наступна тема  
Автор Повідомлення
Darc_angell



З нами з: 06.10.06
Повідомлень: 37
Звідки: УКРАЇНСЬКИЙ ТУРИСТИЧНИЙ ПОРТАЛ

ПовідомленняНаписане: вівторок жовтня 31, 2006 10:30 am    Тема повідомлення: #1 Відповісти цитуючи

Священний спокій храму Ідзанаги Дзіндзя раптово порушений страхітливим ревом SR20, за яким слідує скрип гальм, і машина, безжально знівечивши акуратний килим гравію, зупиняється біля воріт. Відвідувачі храму явно не чекали побачити поблизу святая святих такий автомобіль, та ще з тим, що вирядився, як півень, водієм. Так, цей храм - будинок Будди, але сьогодні господареві доведеться поступитися своїм місцем компанії Signal Auto, а прихожанам нічого не залишається, як преклонити коліна у бампера JDM Fairlady Z. Ніколи раніше святотатство не приносило нам такого задоволення. Коське Кида по прізвиську "Mad K" - справжнісінький фанат Nissan з особливою схильністю до GT-R і Silvia. Його молодший брат Хико - топ-тюнер компанії Signal Auto, головний офіс якої знаходиться в районі Суйта міста Осака, в двох кроках від дзенськой святині Ідзанаги Дзіндзя. Ми не вперше тут: вже не раз раніше ми поглумилися над японським громадським порядком, влаштовуючи у храму фотосесії для супер-автомобілей від Signal. Навіть ця машина вже попадала на обкладинку нашого журналу в листопаді 2004 року.

Тоді це був демо-кар, що пройшов дуже легкий тюнінг і що призначався, в основному, для дрифт-шоу. Може здатися, що машина практично не змінилася за останні два роки, проте при найближчому розгляді виявляються разючі відмінності. Спостерігаючи за тим, як від гаркоту Z тремтять паперові ліхтарики біля воріт храму, я відзначаю, що "легкий тюнінг" - найдальше від правди визначення того, що з автомобілем натворили майстра Signal.

Крутизна японського тюнінга відбивається краще всього в тому, за скільки секунд автомобіль проходить один круг на треку, наприклад, Цукуба. Демо-кар, побудований для дріфтінга, на такій трасі ніколи не наблизиться до кращому результату. Отже, Mad K повністю перебудував свій Z33, довівши, що Signal Auto має величезний потенціал для участі в змаганнях Time Attack: в кінці минулого року Fairlady пройшов дистанцію в Цукубе за 1 хвилину 00 секунд.

Під час нашої фотосесії за кермом автомобіля сидів Юкихиро Такенака. За плечима у нього участь в гонках на Super GT і Super Taikyu, що означає, що він прямо-таки супер-гонщик. Хвилина на Цукубе - вельми серйозний результат для чотирициліндрового FR; більш того, Коскэ-сан переконаний, що у машини в запасі є ще секунди три (хоча вже зараз цей автомобіль проходить трек швидше за будь-яке іншого Z33). У машини навіть є шанс викликати фурор у фіналі Time Attack 2006 8 листопада, де за кермо сяде давній друг команди Signal Auto (і прекрасний гонщик) Цунеаки Манкумо по прізвиську "Ман-тян". Якщо Z опиниться в листопаді на треку Buttonwillow Raceway, Коскэ-сан вважає, що їй під силу буде показати тріумфальний результат в 1 хвилину 52 секунди. Зараз це звучить, як порожнє похваляння, але ми ще подивимося, як підуть справи на треку. Адже цей автомобіль відрізняє ідеальна підбірка деталей і такий же ідеальний тюнінг.

На момент написання нашої першої статті про цю машину Signal були одними з перших, хто позбавив Z33 від двигуна VQ на користь більш за легеню, що компактної і краще піддається тюнінгу SR20. Коскэ-сан говорить, що в майбутньому ще попрацює з VQ, але в даний момент йому цікавіше SR20, який при своїй легкій вазі дає істотно велику потужність і який, що найбільш важливе, можна розташувати нижче і глибше, завдяки чому досягається грамотний перерозподіл ваги і знижується центр тяжіння. Під капотом як і раніше займають своє законне місце V-образно розташовані інтеркулер і радіатор від Signal. Наддув здійснюється все тією ж турбіною GT2835RS від HKS. Проте, володій ви рентгенівським зором, ви могли б відмітити, що об'єм двигуна збільшився з 2 до 2,2 літрів, завдяки китові Toda Racing. Зчеплення Exedy Super Single, випуск Tanabe Ultra Medallion - ось лише деякі з основних модифікацій мотора, не кажучи про систему HKS F-CON V Pro, що стежить за основними параметрами його роботи.

Найбільш очевидні зміни відбулися в салоні. Єдине, що нагадує про минувщині Z33, - це контури стічної приладової панелі. Навіть якщо самотнє сидіння Bride Zeta, ремені безпеки Simpson, кермо Nardi не натякають на те, що автомобіль зібрався підкорити Time Attack, то вже паливний бак ATL і виносні бачки койловеров Tanabe Sustec Pro Seven просто кричать про це. Мабуть, сама волаюча зміна в салоні Fairlady - це індивідуалізований каркас безпеки від Signal на 18 (вісімнадцяти!) точках кріплення. Неприкрита елегантність салону і такий суворий каркас - все це не залишає Z шансів на поразку. Є і менш помітні модифікації, якось: передній бампер Ings TYPE-E (одна з чотирьох частин аерокита) і вентильований капот ексклюзивної роботи Signal Auto. Крім підвищення ефективності роботи двигуна за рахунок могутнього охолоджування, ця установка збільшує притискну силу, чому також сприяє переднє обважування від Mugen. Проте дещо чи не найважливіше автомобіль поки не отримав... Код цього авто - KD-Z33, як дань шинам BFGoodrich g-Force T/A у варіації KD. Signal Auto дуже дружать з цим виробником авто-взуття. KD - звичайно, вершина досягнень BFG, але все таки вони не так швидкі, як гума DOT R, що користується успіхом у інших Time Attack-гонщиків. Якщо вірити чутці, BFG сподіваються встигнути запустити ці покришки у виробництво якраз до часу фіналу Time Attack 2006. Отже якщо Signal взують свій Z33 у фантастично швидкі DOT R, то тремтіти будуть не тільки ліхтарики у Ідзанаги Дзіндзя...
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відвідати сайт учасника
Показувати:   
Нова тема   Відповісти    Автомобільний форум -> Інтер'єр. Автозвук. Автокондиціонери Ваш часовий пояс: GMT + 3 Години
Сторінка 1 з 1

 
Перейти до:  
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете голосувати у цьому форумі
ФОРУМИ ПРИКАРПАТСЬКОГО ПОРТАЛУ
 
Туристичний форум
 
Мобільний світ
 
Ігровий форум
 
Форум IFN
 Робота, працевлаштування  Автофорум  Колекціонування, хобі  Спортивний форум
 Комп’ютерний форум  Історичне Прикарпаття  Знайомства  Відео та кіно
 Музичний форум  Мистецтво  Новини  Районні форуми
Рекламний форум
 
Фінансовий форум
 
   


Украинская Баннерная Сеть

Rambler's Top100 Яндекс цитирования



digiTech Template © digital-delusion.com
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Ukrainian translation © 2005-2006 Serhiy Novosad